Teambuildingsdag - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Nikki Kroeze - WaarBenJij.nu Teambuildingsdag - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Nikki Kroeze - WaarBenJij.nu

Teambuildingsdag

Blijf op de hoogte en volg Nikki

14 November 2016 | Nederland, Bemmel

Op 16 oktober hadden we met onze groep de teambuildingsdag. Zoals de naam al aangeeft, stond de onderlinge band in de groep op deze dag centraal. Om te beginnen hadden we een soort gymles waarin we allerlei vertrouwensspellen deden. In het begin waren deze best spannend, omdat we elkaar nog niet allemaal even goed kenden, maar uiteindelijk was dit heel gezellig. We hadden allemaal in groepjes een presentatie voorbereid over Zuid-Afrika. Na deze presentaties kwamen twee meiden langs om te vertellen over hun ervaringen van Zuid-Afrika van vorig jaar. Ze vertelden ons de do's en don'ts en gaven ons handige tips. Hierna gingen we met zijn allen eten. Iedereen had zelf eten meegebracht en dit eten vond ik het leukste van de dag, omdat we allemaal gewoon gezellig over van alles en nog wat met elkaar konden praten, wat de band ook versterkte. Na het eten hebben we een soort kringgesprek gehad over 'worst case scenario's'. We hebben besproken hoe iedereen persoonlijk zou reageren in een onverwachte situatie. Hierdoor begreep iedereen elkaar toch wat beter. Het was best een lange dag maar we hebben het heel erg gezellig gehad.

Tags: teambuilding