Zuid-Afrika dag 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Nikki Kroeze - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika dag 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Nikki Kroeze - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika dag 1

Door: Nikki Kroeze

Blijf op de hoogte en volg Nikki

24 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Genadendal

Om 4.00 uur ging mijn wekker. Vandaag was eindelijk de dag aangebroken dat ik naar Zuid-Afrika ging. Na de laatste dingen ingepakt te hebben en een broodje te hebben gegeten, stapten we in de auto naar Schiphol airport.

Op het vliegveld nam ik afscheid van mijn ouders, die ik de komende 16 dagen niet zou zien. Nadat we ingecheckt waren, liepen we naar de douane, waar de DJ Hardwell tegenkwamen. Iedereen was super exited en samen met Stijn vroeg ik of we met hem op de foto mochten.

Het vliegtuig was super groot en luxe. Er waren verschillende klasses en er waren drie rijen met 3 5 3 stoelen. We kregen gratis eten en drinken en het was ook erg lekker. De eerste helft van de vlucht voelde het langste en ik heb toen ook films gekeken op een soort ingebouwde tablet.

Toen we aankwamen stonden tot onze verassing, de buddy's op ons te wachten. Na een begroeting stapten we samen in de bus. Het was een lange reis naar Genadendal en we waren allemaal erg moe. Slapen ging alleen niet, omdat alle buddy's erg enthousiast waren dat we er waren.

Toen we aankwamen zijn we eigenlijk meteen gaan slapen, want we waren allemaal vermoeid van de lange reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Actief sinds 10 Sept. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 36841

Voorgaande reizen:

24 Februari 2017 - 11 Maart 2017

Zuid-Afrika

Landen bezocht: